Skip to main content
مقالات

استراتژی بلاگ: افزایش ترافیک وب سایت

By دسامبر 7, 2020مارس 10th, 2021No Comments

استراتژی بلاگ

یک بلاگ فضای ارزشمندی را در اختیار وب سایت ها جهت تعامل با بازدیدکنندگان قرار میدهد و اغلب برای معرفی حوزه فعالیتی خاص یک کسب وکار به خوانندگان استفاده میشود. همچنین بلاگ ها شرایط فعلی شما را در حیطه کاریتان نشان میدهند. در صورتیکه برای مرتبط ماندن تلاش در تولید و تجدید محتوا داشته باشید، نه تنها خواهید دید که یک پیشرو فکری در زمینه کاری خود هستید بلکه خوانندگان شما نیز این احساس را خواهند داشت که با یک بلاگ ارزشمند در ارتباط هستند. این مساله رتبه بندی شما را نیز در نتایج جستجو به پیش خواهند راند. زمانیکه مشتریان بالقوه در مورد حرفه شما جستجو کنند، در راس جستجوها خواهید بود که بیانگر اعتبار و حرفه ای بودن شما در حوزه کاریتان است.

در اینجا راه کارهایی را جهت دستیابی به این مهم بیان میکنیم:

کسب وکار خود را به جهان اطراف معرفی کنید

بلاگ ابزاری شگفت انگیز برای معرفی و شناساندن خود است. در این قسمت میتوانید درباره خدمات و محصولاتتان بگویید و به وجه تمایز خودتان از رقبا اشاره کنید. ضروری است که یک بلاگ اموزنده باقی بماند و حاوی اطلاعات مفیدی باشد که مخاطب نیاز دارد. اگر اطلاعات مرتبط به بازدیدکنندگان در صفحه بگنجانید، مخاطبان با شرکت شما ارتباط برقرار میکنند. بلاگ ها میتوانند یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای ایجاد شناخت برند و وفاداری به برند باشند.

به عنوان یک متخصص عمل کنید

اگر درحال راه اندازی یک کسب و کار هستید، به احتمال زیاد تجربه بسیاری در زمینه کاریتان دارید. یک وبلاگ فرصت فوق العاده ای را جهت به تصویرکشیدن این دانش دراختیارتان میگذارد. با انجام این کار، در مورد توانایی های خودتان در مخاطب اعتماد ایجاد میکنید. همچنین علاوه بر نشان دادن تخصص شرکتتان میتوانید اطلاعاتی را درباره گرایش های مختلف زمینه کاریتان ارائه دهید. به عنوان خدمتی به بازدیدکنندگان خود، آخرین اخبار مرتبط را قرار دهید و هراسی از لینک دادن به مقاله های مرتبط نداشته باشید. مطمعن باشید که بازدیدکنندگان خدمات باارزش شما را به خاطر خواهند سپرد.
به کسب و کار خود وجه شخصیتی بدهید

بلاگ ابزاری قدرتمند در اعمال یک چهره انسانی به کسب  وکارتان است. مقالات پرشور و احساس درباره موضوع مورد بحث روز میتواند حس اشتیاق و دستیابی را در یک کسب و کار برانگیزد. به خوانندگان نشان دهید که به عنوان یک کسب و کار چه کاری انجام میدهید. همچنین کارمندان و سایر افراد حاضر در محیط کاری میتوانند مطالبی را در مورد شرکت یا سازمان بیافزایند که به خوانندگان کمک میکند حس موجود در محیط شرکت را تجربه نمایند. برخی از بلاگ ها این فضای دوستانه را از طریق گنجاندن مقالاتی که با معاشرت های سرگرم کننده ترکیب شده و درعین حال مرتبط نیز است، ایجاد میکنند.

خواننده و مخاطب خود را بشناسید

شرکت های موفق بازاریابی مشتری محور هستند. محتوای بلاگ خودتان را برای یافتن آنچه که برای مشتری جذاب است بیازمایید. ردیابی مقاله هایی که بیشترین زمان برای خواندنشان اختصاص داده شده، شما را قادر خواهد کرد تا محتوای بلاگ خود و مهمتر از آن خدماتی را که ارائه میدهید بهینه سازی کنید. اکثر شرکت ها به این موضوع پی برده اند که خوانندگان انها به خرده فرهنگ های خاص و اغلب غیرمنتظره تعلق دارند. بلاگ نویسی درباره موضوعات مرتبط این فرهنگ ها میتواند موثرواقع گردد. ولی از مرزشکنی نیز هراسی نداشته باشید! تمام موضوعات مرتبط را جهت افزایش محدوده بلاگ و دستیابی به خوانندگان جدید، بسط و گسترش دهید.

رتبه بندی خود را بهبود بخشید

موتورهای جستجو به همان وجه تمایل کاربران اینترنت توجه نشان میدهند. روش های مهم متعددی وجود دارند که یک بلاگ در وب سایت شرکت شما در رتبه بندی بالای موتور جستجو کمک میکند:

مطالب و محتوای جدید: موتورهای جستجو به وب سایتهایی که محتوای خود را در بازه های زمانی کمتر و به طور منظم به روزرسانی میکنند، توجه بیشتری نشان میدهد.( زمانیکه به یک مقاله 300 کلمه اضافه شود یا تغییر یابد، گوگل ان را محتوای جدید درنظر میگیرد)

محتوای مرتبط: هرچه محتوایی راکه بیشتر مورد جستجو قرار گرفته است در وب سایت خود قرار دهید، احتمال آنکه این محتوا با جستجوی مخاطب شما مرتبط قلمداد گردد بیشتر میشود.

یک بلاگ آموزنده ، سرگرم کننده و تعاملی میتواند چهره عالی را به کسب و کارتان بدهد. اگر تمایل دارید زمانی را برای نوشتن بلاگ باکیفیت اختصاص دهید تا شاهد بازگشت دوباره بازدیدکنندگان باشید، درواقع فرصتی خارق العاده جهت ایجاد موج جدیدی از مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی تان خواهید داشت.

Leave a Reply