Skip to main content
مقالات

افتتاح نقشه شهری ارومیه

By دسامبر 8, 2020مارس 27th, 2021No Comments

در مراسم افتتاح نقشه شهری ارومیه، از ضرورت های وجودچنین بستر هوشمندی برای جامعه امروز بحث و تبادل نظر گردید زیرا  با توجه به توسعه روز افزون اینترنت در سطح ملی و افزایش کاربران در این زمینه و رویکرد سازمان های نسبت به سازمان الکترونیک و در نهایت شهر الکترونیک، استفاده از خدمات اینترنتی بهینه جهت تسهیل امور از جایگاه ویژه ای برخوردار است که از جمله آنها شهر مجازی میباشد.
دپار تمان گیتی افروز با بهره گیری از متخصصین و تشکیل تیم های فنی و مطالعاتی در این زمینه تعریف این پروژه را که در از سال 1390 آغاز نموده  و هم اکنون مورد استفاده شهرداری ارومیه قرار گرفته و مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری ارومیه جناب آقای مهندس اسدپور در  مراسم تجلیل از متولیان انتخاب شهر ارومیه بعنوان پایلوت شهر هوشمند کشور با تشکرو قدردانی از زحمات تیم فنی دپارتمان گیتی افروز، نقشه هوشمند شهری ارومیه را یکی از مهمترین عوامل انتخاب شهر ارومیه را بعنوان پاپلوت عنوان نمودند.

در ادامه مراسم افتتاح نقشه شهری ارومیه که در محل جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردیده بود اعضای شورای شهر از جمله جناب آقای اصغرزاده وو سایر اعضا نیز از اعضای تیم دپارتمان جهت اجرای پروژه ملی نقشه قدردانی نمودند.

جهت ارائه کاملتر قابلیت های نقشه شهری ارومیه مهندس استادی در خصوص کارکردهای دقیق نقشه توضیحات کاملتری را برای اعضای شورای شهر و مدیران سازمانها و سایر اعضاء حاضر در جلسه ارائه نمودند.

طی افتتاح رسمی فاز اول سامانه نقشه الکترونیکی شهر هوشمند ارومیه توسط اعضای محترم شورای شهر و مدیران استانی عملیات فنی فاز دوم نقشه نیز با تلاش کارشناسان و متخصصین دپارتمان راهکار شرکت  آغاز گردید.

قابلیت ها و امکانات نسخه ویژه موبایل و اپلیکیشن وب نیز در نسخه های بالاتر پیاده سازی گردیده و تا پایان سال قابل بهره برداری برای عموم مردم خواهد بود.

افتتاح نقشه شهری ارومیه

پیاده سازی و اجرای پروژه ملی نقشه شهر ارومیه، افتتاح نقشه شهری ارومیه

افتتاح نقشه شهری ارومیه و اجرای پروژه ملی نقشه شهر ارومیه

Leave a Reply